torsdag 24 mars 2011

Livet återvänder

Nu börjar läget vara ganska bra under kontroll här. Igår åt jag mat utan att må illa. Inga stora portioner, men ändå ett stort framsteg.

I morse då jag steg upp var jag hungrig och kunde äta två smörgåsar utan större problem. Häärligt!

"Noo bliir e kaar åv de ännu" som T sa åt mej igår...

Ska se om orken och måendet håller i sig idag så ska jag försöka mej på en promenad på eftermiddagen. Jag siktar på att komma runt kvarteret, men vi ska se hur det går. Konditionen känns inte som den skulle vara direkt på topp efter att inte ha ätit på nästan en vecka och inte gjort annat än vilat. Magen är svullen ännu, så ryktena börjar säkert spridas i kvarteret om någon ser mej då jag i maklig takt försöker orka runt kvarteret. Nåväl, något ska grannarna ha att fundera över också.

Nu ska jag vila lite så jag orkar resten av dagen.

2 kommentarer:

AH sa...

Ojdå! Vi får hoppas att påståendet överensstämmer med sanningen och inte bara något du säger enligt magkänslan.

Å & T sa...

Verkar nog vara på bättringsvägen, men nån karl ska vi väl hoppas att jag inte blir... :-)