söndag 12 juni 2011

På nyytt som tå Hanna harva...

Ja, ett nytt besök vid sjukhuset blev det idag. Eftersom jag inte alls kan stöda på foten så ringde jag dit och bad om att få ett par kryckor och lite sjukledigt. Hon som svarade lät förvånad då jag inte fått någon sjukskrivning igår, men nu har jag både kryckor och sjukledigt.

Har sjukledigt hela veckan, så om någon har tips på aktiviteter som utförs liggande i soffan förutom tv-tittande, surfande och godisätande så tas de tacksamt emot. Om någon är sysslolös får ni gärna komma hit och underhålla mej också. Eventuellt kan jag koka kaffe åt er, men ni får själva servera, för med kryckorna klarar jag inte av att bära något...

Vi har varit till villan idag också, men det var 10 grader kallare idag än igår, så svetten rann inte idag. Makaronlådskvoten är fylld för en tid nu, eftersom vi åt makaronlåda igår till lunch, idag till lunch och ikväll till kvällsmat. Ensidig kost kanske, men med olika tillverkare.

Inga kommentarer: