torsdag 17 september 2009

Torsdag

Idag har W varit lugn och på ganska bra humör då han har varit vaken. Sovit mycket har han gjort, vilket bara är bra. Han har lekt med välten, traktorn och även med täcket. Han kom på att det blir som ett tält då han lyfter upp täcket med benen rakt upp i luften. Inget som mor i huset klarar av fastän hon inte har blivit opererad.

W har ätit lite mat idag också. Makaroner med "murusås". Inga stora mängder, men alltid något. Druckit en hel del har han också.

M har varit lite trött och grinig idag, men vem skulle inte bli det då brorsan bara ligger och sover och hon bara måste sitta i famnen. Så i morgon blir det en sjukhusfri dag för M misstänker jag. Vi får turas om att vara på sjukhuset så att M får busa av sig ordentligt och sova på maten i lugn och ro.

T är på sjukhuset som bäst och M sover. Jag ska också börja sova snart så jag orkar ta morgonpasset vid sjukhuset (8-9) i morgon.

4 kommentarer:

sussi sa...

Hej! Allt låter ju väldigt positivt hittils, hoppas att det håller i sig. Vi tänker på er alla dagar.Kram!!

Mimmi o Hank sa...

Fina saker :)Hälsa småttingarna från oss.

Anonym sa...

Hoppas ni alla sover gott nu!
Jag kommer på mig själv me at kika in här (+ ett annat ställe) sjuttioelva ggr om dan.
Det är bara helt otroligt allting det här... Helt olikt mig så blir jag nästan mållös ;)

.svirvel

Anonym sa...

vilken fart ha har på ti bli frisk :D
p.s sku behöv råk de/er i morgon i na skede, har na smått me åt W kl. 10.15 ska vi senast vara på sjukhusi. ultra kl 11.

h pia